diumenge, 18 d’octubre del 2009

missió complerta

Feia ja un temps que m'havia de sentir a dir que això de no haver pujat mai al Matagalls ratllava el pecat.. així que, o em decidia aviat,o el fred podria amb mi.
No sé per quina extranya raó no se'm va acudir abans buscar alguna cosa sobre el tema a internet.. El cas és que ahir al matí (18 d'octubre) vaig sortir de casa creient que des de St.Marçal, em plantaria al cim del Matagalls en una horeta...(o almenys això m'havien dit més d'un..)

Bé, estalviant detalls...; fa una estona m'ha passat pel cap mirar alguna pàgina web, i a la primera (http://montsenyrural.net/matagalls) em trobo un text on explica que hi ha dues vies d'accés:
"la més fàcil surt de Collformic i requereix un esforç a l'abast de pràcticament qualsevol persona".
" Els més valents podeu pujar al cim partint des de St.Marçal; el camí és més llarg, necessitareu de 2,5 a 3 hores .." (?¿!?!!?. si ho hagués mirat abans de pujar...!!Si al final hauré fet récord i tot..).

Al final fem cim, una baixada bastant lleugera, avui agulletes...i... missió complerta!